15 Ocak 2009

şurubum + Damlam + PaStilim + AnTabiyotiğmsiz Çıkmam Abi ;)


- Geçmek bilmeyen öksürük krizim kuaföre gitmemle ,aniden tutdu ve ufak çaplı
bardak ve su bulma paniğine neden oldu :)

- Dün evdeydim hastalık yakamı bırakmayınca mecburi dinlenme durumu ortaya çıktı ,

- Dün sabah tv ye bir baktım saçma sapan ne varsa sabah ekranlarında , bu ev kadınları bunları
neden izlerki diye düşündüm , Derya ablamız yine koştur koştur stüdyonun içinde bir yandan yemek ,
bir yandan mum yapımı , bir yandan laf yetiştirme çabaları içerisinde iken , hata ile yapmış
olduğum zap doğrultusunda kendimi biranda destiizdivaç programına ışınlanmış olarak buluverdim ;)
Semra teyzemizin koltuğunun kolundaki güllere hasta olmuşkene , bir yandanda karşısındaki kadın
'' çok şeyimdir, çok iş bilirim , çok işler yaparım , aman ne bileyim siz anlatırsınız işte '' diyip
topu milli arabulucumuz Semra teyzeye atı veriyor , yaş ortalaması 55 - 60 madam ve mösyö lerimizin
hala aşk düşünmesi , ne ilginç geldi bana , kapattım ve yatmayı uygun gördüm ;)

- Dün saat 5 de yaptığım 5 çayı muhhabetti kendimi kandırıp yemek yemeye ikna etme çabalarımdan
biriydi ;)

- Dün akşam koca bir demet papatya bembeyaz tüllere sarılmış , aniden çıkageldi , süpriz , hastalık kalmamlı
ama yine öksürük ;)




Posted by Picasa

Hiç yorum yok: