16 Ocak 2009

Nasıl İş _?



- Bir taşla fazla kuş vurayım diye düşünürkene , İsviçre lerede uzanmak istedim efem ;)
İstanbul manzarasını özlemişsinizdir , istek yapmıştınız, nezamandır yapmıyorduk buyrun ,
efem bu resim sizin için ,

- Gazetelerde sıksık çıkar kadınların erkeklerden istedikleri / erkeklerin kadınlardan istedikleri
bu ne yahu ;) komik gelir bana , ama her seferinde okurum o ayru :) çünki her erkek ve kadın
farklı özelliklerde değil midir? , ama iş aşka gelince hepimiz aynı karaktere mi bürünüyoruz
acep maskeler düşüyor , hepimiz birimiz birimiz hepimiz için ya Allah diyip buluveriyoruz
kendimizi mücadelenin içinde , keyfi bile kalmıyor , ama işin keyfi,ni çıkarmak lazım ,
blog sana bir sır veriyim mi ben keyifçiyimdir, keyifli günlerimi yaşıyorum Allahıma bin
şükür , bilmem anlatabildim mi :)
Posted by Picasa

Hiç yorum yok: