13 Kasım 2008

Sen şimdi kara uzanmışsın.Uyku tatlı geliyor sana ama farkında değilsin , ölüyorsun!!!

Kardeşim gençturkcell günü diye perşembe günü seans öncesi yaşadığımız
onca azaptan ve enön sırada ilk perde bitene kadar boynumuz bükük seyrederken
nasıl bir film bu diye şaşırdım .Çağan IRMAK yapacağını yapmış yine , farkını belli etmiş.
Resmen herkesden bir parça var , tam beni anlatıyor
diyiveriyorsunuz aniden.
- Filmden sonra kararlar ve yapılan hareketler eleştirildi , sonuçta Ada haklı bulundu
- Uzun zamandır almak istediğim pikabı almaya kesin karar verdim ,
- '' ayrılmak istiyorum '' dediğinde Adanın sinir krizi geçirmesi şaşırması olayları bazı olayları
anımsamamıza neden oldu ,
- Adanın dükkanını çok sevmem , mekanlar süper ...
- Sonunda arkalarda bulmuş olduğum tek koltuğa geçmemle mutlu oldum , birde mendilim
olsaydı :(
'' Sen dizime yattın ben bir hikaye anlattım ve sen büyüdün !!!...'' olay budur ya..

Çok beğendim , şiddetle tavsiye ederim , ama Gençturkcell günü gitmeyin derim ...
Posted by Picasa

Hiç yorum yok: