30 Ocak 2009

DünDEn BuGÜNE KISA metraj ;)


- Dün bozulan kombimize gerekli igi alaka sağladıktan sonra başaıyla sorununu çözdük ve
kendimi banyo ya atarak kutladım :)

- Dün işim biter bitmez kendimi indirim cennetine Nişantaşı sokaklarına attım ,tabii
suç ortağım herzamanki gibi Bayan Y ile beraber ;) altını üstüne getirdik ,sonuç
paralar yand tabii :(

- Suddenly , biz dışarda moda çılgınlığından paketlerle boğuşurken , Davos da neler olmuş
neler ;) Tüm Dünya korkmalı valla eli maşalı Türklerden , sanırım elimizi belimize koydukmu
kimseciği tanımıyoruz , AVRUPA AVRUPA DUy bizi mi demeli acaba ;)

- Buarada indirim hakkında son bilgilere gelince
Mudo mağazasında son durum vahim = yağmalanmış etsi :(
Nine West = aradığınız her numara mevcut , çok rabet yok
Mango = ürün azalmış durumda , koşun koşun :)
Zara = malesef içeri adım atamadık , görevli görmeden tam sızıyorduk ki kapalıyız dedi:(
Yargıcı = fiyatlar normal ama kalıplar çok bol , değiştirin artık şu kalıplarınızı :)
Top Shop = ürün az , almamak için kendimle savaştığım abiye çantayı sonunda almayarak
kurtuldum , kırmızı abiye çanta :19 ytl . idi :( Ama benim zaten var !
Eve gittiğimde saat 9.30 idi ve bittiğimi hissettim , aç aç kaç saattir dolandık yahu biz :(
delimiyiz biz yoksa moda insanın huyunu mu değiştiriyor yahu :)

- Buarada aRALIK SONUNDAN beri devam eden Harvey Nicolas indirimi % 50 + % 30
imiş ve özellikle çantalar , çok indirm deymiş , hayata 1 kere geldik diyip , baksak mı
acaba , neyse sustum , ama yolu düşen baksın :)

- Neyse buakşam davetli olduğum Fransız Kültür Merkezinde bir gösteri var , yuppi :)

- Haftasonu planlarımızı daha henüz belirleyemedik bakalım , mutlu haftasonları :)
(benim malesef 1 tek pazarım var :( )
Posted by Picasa

Hiç yorum yok: