16 Ocak 2009

Kırılan KALPlere Japon Yapıştırıcısı BULUNUR :)



- Çevremde gördüğüm kadarıyla yazamadan geçemedim kalplerimiz
ayaklara mı düştü , bunun suçlusu kim , bütün gün kadın programlarında
tartışılsada daha suçlu bulunamamakta :( kalpler kırık , bilerek veya isteyerek
ama bildiğim birtek şey var zamanı iyi değerlendirip kalplerimizi geri kazanma
zamanı kızlar , atağa geçelim , işe kendimizi sevmekle başlayalım ,
kendinize bir kafede kahve ısmarlayıp , kalabalığı ve insanların seyredin
bu benim vaktim olduğu dönemlerde yaptığım birşydi, terapi gibi insanlar
hakkında yorum yapmak , kendi içimden sürekli düşünürdüm , acaba karşı masada
olsam hangi konu hakkında konuşuyor olurdum ? gibi , tavsiye , nasihat (o yaşa
gelmedim henüz fakat ) ne dersen de : seni senden iyi hiç kimse anlayamaz !
Posted by Picasa

Hiç yorum yok: