12 Ocak 2009

Tembel Kız , şaşkın ördek ,koşan kedi , % 50 indirim ;)

- Bugün Pazartesi sendromu içinde olan arkadaşlara selam olsun !

- Öksürüyorum derinden , antibiyotik gelir hemen , imdadıma yetişen
cinsinden ;) bu nasıl şiir kafam mı güzel oldu ne antibiyotikden :)

- Bugün Facebookdan da yapmış olduğum duyuru ile 2 sepet ütüm bulunmaktadır,
hamarat arkadaşlar aranmaktadır :)

- Çarşamba yok yok en geç Perşembe gününe kadar iyileşme modunda olmalıyım ,
alkol almam şimdilik raflara kaldırıldı , geçici süreyle iptaliz :)

- Limonda değişim gözlendi , haftasonu evde olmayışımdan dolayımı dönemsel bir olay mı çözemedim :)
Koridorda bir sağa bir sola koşan bir kedim var 2-3 gündür ;( nasıl iş yaww?

- Sürekli üşümekten ve üzerime hiçbirşey yakıştıramamaktan yakınan ben , sanırım yakın bir tarihde
% 50 alışveriş yapanlar klubune üye olacağım :)


Posted by Picasa

Hiç yorum yok: