11 Ekim 2008

Kaset Çalarım Olsa mı Acaba ?

Ya hazır Conversle ilgili bir nostalji yapmışken cumartesi günleri bana çok nostaljik
birgün olarak gelir ve tamda bu nokta unutulan ama hala cd değil '' filancanın kaseti çıkmış''
şeklinde söylemleri sürdürdüğümüz ama evde ( yani enazından benim evimde) tek bir kaset çaların
bulunmuyor olması ne demek , bu kadar mı sıkılmıştık kendisinden ki gözümüz görmesin diye aparatlarını
bile yok ettik ! '' Nayır Nolamaz'' ben inanmam , bu kadar acımasız olmaz teknoloji ,ozmanlar müziğe
saygı vardı kaset satışı vardı , şuanda gündüz programlarında çıkan sanatçı bozuntuları gibi konuşuyorum
yine saçmaladım blog , gelecek nesil , bizim plak ı az tanıdığımız gibi onlar kaseti hiç bilmiycek , Cd bile
uzun zamandır korsan tezgahlarında varolan bir aygıt oldu ;) oh olsun sen misgibi kasetimizin yerini
almaya kalkarsan böyle olur sonun , beter ol ,,,nolamaz...:)

Posted by Picasa

Hiç yorum yok: