13 Ekim 2008

Bu işin Sonu Ne Olacak ( Coming Soon)=Dizi =burda


Şimdik heray karşına çıkacak ve bir pembe dizi
misali , temcit pilavı gibi sürekli aynı hikayelerle bıkana , kusana
kadar aynı şey sunup sonunda 40. Bölümün Sonu demek yok !
korkma Blog ! ( Don't Panik ) haydi devam edelim bi sus yahu ,
tabii gözü pembe diziden 100 bölümlük hani şu delisaçması ama
ağızımız açık seyrettiğimiz , hadi itiraf et herkesin en az 2 dizisi var
şimdi entel takılma moduna girip '' ben seyretmiyorum , ben evde
dvd seyrediyorum'' , diyip farklı olmaya çalışmak yok !
Neyse Bende kendi dizimi oluşturuyorum bugün itibariyle elde
olmayan mali kriz nedeniyle sadece ayda bir gösterime girecek ,
arada para bulursak ek bölüm çeker yayınlarız , garibanlar oynuyor
zaten resimdende anlaşıldığı gibi , sonra zenginleşecek dizimiz ( herdizi
öyle değilmi) ilk bölümlere bak , sonrakilere bak nasıl farklılar , parayı
bulunca :) bizimkilerde toparlanacak inşallah .Dizimizin adı '' Bu işin Sonu Ne Olacak '' 2 AİLEMİZ var , görmüş olduğunuz
aile kalabalık olan '' Sonu Gelmez AİLESİ '' diğer ailemizi diğer bölümlerde tanırız. Şimdi bu ailenin sorunu çocuklar
haliyle bir türlü sonu gelememiş olması ve çocukların hepsinin erkek olması ve tohumlarından mıdır nedir hemen büyümesi
( ya bizim dizi tıp dizisi oldu artık ama hadi ne olacak bakalım) , birde tipsiz olmaları ve kız bulamamalarıda tabii , evde kriz
yaratan bir sorun tabii...........( Anne-baba yetişemediği için isim bulamamış ve numaralama tekniğini geliştirmiştir, dipnot olsun , izlerken yardımcı olur dimi ama ) 1.numara birgün yolda yürüken bir kız görür , kokoş , kıvırarak giden hatundan etkilenir ,
evde anlatırken , 2.numara o da benzer ama aynı formatta bir kızdan bahseder ( bakakalırlar) diğer numaralarda aynı
kızdan bahsedince evde kopar bu işde bir iş var ama ne ?..........zıt ( 1.bölüm sonu ) görücez bakalım , bu işin içinde bir bityeniği var ama anlamadım valla!!!!!
Kasımda 2. Bölümde görüşürüz........
Posted by Picasa

Hiç yorum yok: