25 Kasım 2010

SESİMİZİ DUYDUN H&M Thank you


H&M LANVIN collections 2010

Uzun zamandır evlilik hazırlığı yaptığım için belkide tüllü kabarık elbiselere karşı yakınlığım sonsuz derecede arttı belkide çocukluktan gelen bir süreç şimdi patlak verdi :)
Neyse uzatmıyayım konuyu değiştirmeden H&M yıllardır beklediğimiz uğruna Paris sokaklarında diller döktüğüm ve yerini bulunca 2 defa ziyaret ettiğim H&M sonunda facebookdan da taciz ettiğim ekip sesimizi duyup Türkiye ye merhaba dedi .Dedi de ben ne ümitler beslerken Forum İstanbul a gidince hayal kırıklığı ile mağazanın içinde dolaştım Paris mağazasından sonra burası çok sıradan geldi.Lanvin kolleksiyonu henüz yoktu ben gittiğimde kolleksiyon tahmin ediyorum bir renk getirmiştir sıradan mağaza tasarımına . Benim tercihim Lanvin kolleksiyonunda bu kadar sohbetten sonra anlamışsınızdır sanırım tabii hala varsa :)



Hiç yorum yok: