27 Haziran 2010

Bizimkisi Bir Aşk Hikayesi ...

İşte bana sevgilim tarafından yapılmış olan hayatımın o en unutulmaz ve mutlu olduğum o anlar .. İşte yıllardır süren bir hikaye ,
Ve romantik özenle seçilmiş Dudaktan kalbe dizisinin çekildiği Büyükada daki o otel , otelin adını bile hatırlamıyorum desem , sanırım heyecanımın boyutları anlaşılır :)
Bu durumudan haberim olmadan elim kolum dolu , arkadaşlarla barbekü yapma teklifi ile adanın yolunu tuttuk , oysaki sevgulum neler hazırlamış bana :) konakta bekliyor arkadaşalr dedi soru sormama fırsat vermeden konakta buldum kendimi ve yukarı çıktık kapıyı bir açtım bütün heryer resimlerimiz ile dolu :)
hEYecanlandım çok ve resimlerime bakmaya başladım , sonra sevgilim malum soruyu sordu , hemen evet demedim , ama çokta dayanamadım yüzüğü taktım :)
hayırlısı , hikayenin adımlarını atmaya başladık , bizimkisi bir hikaye sonu umarım güzel bitecek ...




Mumların şekli malesef daha sonra bozuldu:)
* Bu güzel konsepti hazırlayan suç ortağı konak ın sahibi çifte sonsuz teşekkürler :)
* Tabii resimlerimizin basım işlemini gerçekleştiren rubby ve hazırlıklarda vera ya da sonsuz teşekkürler
AMA EN BÜYÜK TEŞEKKÜR BENİ ÇOOOOK MUTLU EDEN SEVGİLİME GİTMELİ :)

* En çok bu çalışma masasındaki resimlerimizi sevdik :)

* Akşam yemeği bizim için özel hazırlandı :)

* Mutlu akşam yemeğimiz , manzara ya karşı






Hiç yorum yok: