25 Ocak 2010

Çocuklar gibi şen , ofiden fırladım dışarı ;)









* Çocuklar gibi şen bir şekilde ofisden sürekli yağan kara dayanamayıp kendimi bu 2010 un bana vermiş olduğu ilk hediye olan Kar ın keyfini çocuklarla birlikte tadını çıkardım , pek benle oynamak istemeselerde ben yinede ısrarla kartopu atışına devam ettim ;) canım muzurluk yapmak istedi sanırım , fotolardanda anlaşılacağı gibi ;) fOTO Bay O teşekkürler :)))

----------------------------------------------------------------------------------------------
* Children happy , such as office constantly falling land could not stand myself this to me in 2010 gave the first gift , the wife to enjoy with children enjoy i not to me want to play if not i still insisted snowball beat ; continue :) I can do crazy i wanted to think photos can be seen that ;)
Photo thanks Mr O :)))

Hiç yorum yok: