25 Şubat 2009

sevdim seni birkere başkasını sevemem misali ;)

- Bu ayakkabı koleksiyonumda yok , acil edinmem lazım ;)

- Deniz SEki ye neler oldu ? Bir erkek için bu kadar çaba değer mi yahu ,
bak Nazirecim diyo şimdilerde Hüsnü ve zurnası ile ;)

- İbrahim Tatlıses Yıldız Tilbe çekişmesinde Yıldız tilbenin uyuşturucu kullanma
olayı gündemde ama şok değil hepsi kullanmıyor mu sanki , örnek biricik sanatçılarımız
Diğer mektepli , borç bırakıpğ giden arkasında gerçek
sanatçılarımıza selam olsun ;)

- Dün gece evde otururken birden evin teli çaldı açtım , '' merhaba ben Tahsin ... bimnen ne
Akparti şişli adayınızım '' kapattım gitti , kimin parası ile kime hava atılıyor , şapka
çıkartmak lazım yani bu yurdum insanı görgüsüzlüğüne ;)

- Kombimiz yine bozuldu ve sanırım rahmetli oldu , of bakalım napıcaz ...
Posted by Picasa

Hiç yorum yok: